Mogelijkheden voor “De laatste zorg”

Op woensdag 19 oktober 2022 verzorgt Ria van der Zon Uitvaartverzorging een infomiddag in de Milandhof.

Thema’s die aan de orde komen zijn o.a.

• - Mogelijkheden voor de laatste zorg.
  • - Heeft de dood een kleur.
  • - Maak het voor uw kinderen gemakkelijk.
  • - Mogelijkheden van doneren van organen en weefsel.

De middag begint om 14.00 uur, koffie/thee per 2 kopjes met iets lekkers.

Graag opgeven vanwege de betreffende ruimte bij Hanneke Kastelein tel.691891

Schilderijenexpositie

30 september en 1 oktober 2022 in de Milandhof (ingang Meijezaal) van 10.30 uur tot 16.00 uur. De heer Vierstra, Wethouder van o.a. Cultuur zal de opening vrijdag 30 september om +/- 10.30 uur verrichten. Een Expositie van de leukste werken van de schilder/tekenclub, gemaakt door onze enthousiaste deelnemers uit Zegveld en Omgeving. De werken bestaan uit houtskool tekeningen, acryl verf op doek of op papier, aquarel en pastelkrijt. Er is hard gewerkt om er een divers en kleurrijke expositie van te maken.

Kom eens kijken. Er is met allerlei technieken gewerkt. De moeite waard om te zien!

Mevr. Mona Gerritsen is de docent.

Info bij Riet 691045

Nieuwsbrief november / december 2021

Beste Allen,

18 november 2021

September 2021 zijn we weer gestart met alle activiteiten, sommige met wat aanpassingen in verband met Corona. Helaas na de persconferentie 12 november jl. van Mark Rutte en Hugo de Jonge werden er verdere beperkende maatregelen aangekondigd; en zoals we allen weten lopen nog steeds de positieve testuitslagen op. Woensdagavond tijdens de bestuursvergadering van 17 november jl. hebben we besloten de gym op dinsdagmorgen en de Open Tafel in ieder geval tot 3 december te cancelen. De klaverjasclub op dinsdagmiddag is ook gestopt.

We hopen je na de persconferentie van 3 december iets meer te kunnen meedelen. We houden je op de hoogte........

29 november 2021

Beste Allen,

Na de vervroegde persconferentie van 26 november jl. met nog meer beperkingen, kunnen we helaas geen positief nieuws brengen. Wat betekent dit voor Welzijn Zegveld; de dinsdagochtendgym kan nog niet beginnen. Het breicafé op maandagavond en de Open Tafel op 8 en 22 december kunnen niet doorgaan.  Alleen Line dance, Engels en schilderen kunnen nog doorgaan. In de Berichtgever van november staat nog genoemd, dat je je kan opgeven voor de Kerstbroodmaaltijd 20 december en spelletjesmiddag 29 december, maar ook deze activiteiten zijn gecanceld.

Bij wijzigingen kun je dit ook op deze website lezen.

20 december 2021

Na de persconferentie van zaterdag 18 december zijn alle activiteiten gestopt tot nader bericht. Heel jammer maar het is niet anders. We hopen volgend jaar zodra het mogelijk is alles weer op te starten.      We wensen je fijne Kerstdagen en een gezond, mooi hoopvol 2022 toe.

Een warme groet van Herman, Hanneke, Riet, Jacoline en Ada.

Nieuwsbrief 2020

Artikel vanuit Inloopavond/breicafé (2020)

Een bedankbriefje uit Gambia

"Beelden zeggen veel meer dan woorden.:

Hallo. Ik ben Binta, een van de moeders in Bakau die profijt heeft van de kostbare deken die u maakte.

Voor de kinderen en moeders hier, zijn jullie belangrijke weldoeners. Namens alle moeders en kinderen wil ik hierbij alle dames in Holland die breien hartelijk dankzeggen voor uw gift. Uit de grond van m'n hart zeg ik : Bravo! Op dit moment is het hier nu "low seizoen" en dat betekent dat het 's nachts ontzettend onaangenaam en koud is. Uw deken is niet alleen nuttig maar ook heel comfortabel. Zij die voor ons breien dank ik daarom uit de grond van m'n hart". Zie foto rechts

Spelletjesmiddag !! zet het alvast in je agenda:

26 mei en 30 juni.

Een leuke middag; het begint om 14.00 uur in "De Zegge" er zijn allerlei spellen, zoals rummikub, keesenspel, domino, kaarten, tangle tekenen, enz. Er is ook een sjoelbak om even lekker te kunnen sjoelen. Je kan ook een kopje koffie/thee komen drinken en even bijkletsen. Er worden geen kosten gerekend voor de consumpties.

Van harte welkom!!

30 april 2023

Dagje uit en Zegvelds diner 7 juni 2023 - zie onderstaande advertentie in de Berichtgever

18 januari Bingo een geslaagde middag.

Er waren veel belangstellenden op de eerste Bingo in het nieuwe jaar. Wat was het leuk om elkaar zo in een ontspannen sfeer in een lokatie van de Milandhof te ontmoeten. Er waren leuke prijzen en iedereen had er duidelijk zin in..... De meeste mensen gingen met een prijs naar huis; taart, cadeaubonnen voor de Open Tafel, partypakket, beautypakket, kaasje, chocola, puzzels van Van Haasteren en een echt schilderij, gemaakt door een deelnemer van de Schilder/tekenclub.

29 november ONDERNEMERSMIDDAG. Deze middag laten we verschillende Zegveldse ondernemers zien. Het is altijd raden wie erachter de gemanipuleerde foto schuilt. Komt het zien!! Om 14.00 uur in de Milandhof. Koffie/thee € 3,00.