Rabobank Club Support

Vanaf 4 oktober tot 25 oktober kunnen de leden van de Rabobank stemmen op een plaatselijke stichting of club om ze financieel te steunen.

Mogen wij op u stem rekenen zodat we nieuwe activiteiten kunnen ontwikkelen voor de ouderen, zodat ze even uit huis kunnen en gezellig bij ons in "De Zegge" mee komen doen aan een activiteit en bij een kopje koffie/thee elkaar ontmoeten en bijpraten.

Van harte aanbevolen!

Vanaf 1 april tot 1 juli 2021 was er een sponsoractie van de plaatselijke Coöp - Bremmer voor Welzijn Zegveld. Op1 september 2021 tijdens de heropening van "De Zegge" waren we echt verrast toen Bart Bremmer binnenkwam met een groot bord met daarop het super mooie bedrag wat we als dorp hebben verzameld aan statiegeldbonnetjes.

Zie hieronder de mooie opbrengst.....

Het bedrag wat hiermee is opgehaald willen we besteden aan een nieuwe uitstraling van  "De Zegge" en bij de nieuw op te zetten activiteiten. Heel hartelijk dank aan fam. Bremmer en de Coöp  👍

De overhandiging van de cheque door Bart aan onze penningmeester Hanneke