Maart 2022

In principe zijn alle activiteiten weer opgestart.

Januari 2022

Na de persconferentie van 25 januari mogen we weer met de activiteiten starten.

Helaas is na 20 oktober 2021 sommige activiteiten stopgezet en na de persconferentie van 18 december 2021 weer een algehele lockdown.

27 september 2021

Het goede nieuws is dat alle activiteiten weer gestart zijn, sommige met wat aanpassingen vanwege de COVID-19 regels

Zegveld, februari 2021

U bent nu op de website van Stichting Welzijn Zegveld.

Helaas zijn we nu door Covid-19 beperkt in onze activiteiten en acties.

Dit betekent niet dat we stil hebben gezeten, er is in de periode mei- juni 2020 door vrijwilligers gekookt en ook rond gebracht.

Er zijn 3 boekjes gemaakt, 1 met veel puzzels, 1 informatieboekje voor de 2e helft van 2020, we dachten in september weer te kunnen starten, maar helaas er kwam weer een Lock down. Het derde boekje is uitgedeeld met het Kersttasje, waarin ook leuke en lekkere attenties; dit is aan alle deelnemers aan onze activiteiten en aan de gastvrouwen en gastheren uitgedeeld in december 2020.